Шифр
|
Назва дисципліни
|
Кредити ECTS
|
Семестр - 9 Кількість тижнів - 15
|
Годин на семестр
|
Годин на тиждень
|
Лекції
|
Практ. зан.
|
Семін. зан.
|
Лабор. зан.
|
Форма контролю
|
Індивідуальна робота
|
Самостійна робота
|
Кафедра, яка забезпечує читання дисципліни
|
Примітка
|
к-сть год. на сем. за планом
|
Потік(к-сть чоловік, спеціальність)
|
к-сть груп
|
к-сть год. на семестр
|
к-сть груп
|
к-сть год. на семестр
|
к-сть груп
|
к-сть год. на семестр
|
іспит
|
залік
|
контр.роб.
|
курс.роб.
|
|
Професійне та особистісне становлення вчителя ЗНЗ
|
3.0
|
90
|
2
|
30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
60
|
всі зан.:кафедра педагогіки та методики початкової освіти
|
|
|
Технологія викладання математики у закладах освіти
|
6.0
|
180
|
4
|
30
|
|
|
30
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
|
120
|
всі зан.:кафедра алгебри та інформатики
|
|
|
Зображення геометричних фігур у просторі
|
5.0
|
150
|
2
|
15
|
|
|
15
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
15
|
105
|
всі зан.:кафедра алгебри та інформатики
|
|
|
Теорія функцій багатьох змінних / Спецкурс
|
5.0
|
150
|
3
|
30
|
|
|
15
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
|
105
|
всі зан.:кафедра математичного аналізу
|
|
|
Диференціальні моделі соціальних та природничих процесів / Спецкурс
|
4.0
|
120
|
3
|
30
|
|
|
15
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
|
75
|
всі зан.:кафедра диференціальних рівнянь
|
|
|
Інноваційні технології навчання в сучасній школі / Педагогічний менеджмент
|
3.0
|
90
|
2
|
15
|
|
|
15
|
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
60
|
всі зан.:кафедра педагогіки та методики початкової освіти
|
|
|
Основи інклюзивної педагогіки/Соціальна педагогіка
|
3.0
|
90
|
2
|
30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
60
|
всі зан.:кафедра педагогіки та соціальної роботи
|
|
|
Дипломна робота
|
1.0
|
30
|
0.0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30
|
|
|
|
Всього по 9 семестру
|
30.0
|
900.0
|
18.0
|
180.0
|
|
0
|
90.0
|
0
|
0.0
|
0
|
0.0
|
4
|
3
|
0
|
0
|
|
615
|
|
|
Шифр
|
Назва дисципліни
|
Кредити ECTS
|
Семестр - 10 Кількість тижнів - 15
|
Годин на семестр
|
Годин на тиждень
|
Лекції
|
Практ. зан.
|
Семін. зан.
|
Лабор. зан.
|
Форма контролю
|
Індивідуальна робота
|
Самостійна робота
|
Кафедра, яка забезпечує читання дисципліни
|
Примітка
|
к-сть год. на сем. за планом
|
Потік(к-сть чоловік, спеціальність)
|
к-сть груп
|
к-сть год. на семестр
|
к-сть груп
|
к-сть год. на семестр
|
к-сть груп
|
к-сть год. на семестр
|
іспит
|
залік
|
контр.роб.
|
курс.роб.
|
|
Чисельні методи розв'язування крайових задач для рівнянь математичної фізики / Спецкурс
|
4.0
|
120
|
2
|
15
|
|
|
15
|
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
90
|
всі зан.:кафедра диференціальних рівнянь
|
|
|
Класифікація методів розв\'язування олімпіадних задач з математики/Спецкурс
|
4.0
|
120
|
3
|
30
|
|
|
15
|
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
75
|
всі зан.:кафедра математичного аналізу
|
|
|
Задачі з параметрами / Функційні рівняння. Методи розв'язування
|
4.0
|
120
|
3
|
30
|
|
|
15
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
|
75
|
всі зан.:кафедра алгебри та інформатики
|
|
|
Інформаційно-комунікаційні технології / Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
|
3.0
|
90
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
30
|
|
10
|
|
|
|
60
|
всі зан.:кафедра диференціальних рівнянь
|
|
|
Науковий семінар
|
3.0
|
90
|
2
|
10
|
|
|
10
|
|
10
|
|
|
|
10
|
|
|
|
60
|
лекції:кафедра алгебри та інформатики, пр.:кафедра математичного аналізу, сем.:кафедра диференціальних рівнянь
|
|
|
ППЗН
|
4.0
|
120
|
3
|
30
|
|
|
15
|
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
75
|
всі зан.:кафедра алгебри та інформатики
|
|
|
Геометрія мас / Числові системи
|
4.0
|
120
|
3
|
30
|
|
|
15
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
|
75
|
всі зан.:кафедра математичного аналізу
|
|
|
Дипломна робота
|
4.0
|
120
|
0.0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
120
|
|
|
|
Всього по 10 семестру
|
30.0
|
900.0
|
18.0
|
145.0
|
|
0
|
85.0
|
0
|
10.0
|
0
|
30.0
|
2
|
5
|
0
|
0
|
|
630
|
|
|
|
Всього за рік
|
60.0
|
1800.0
|
36.0
|
325.0
|
|
0
|
175.0
|
0
|
|
0
|
30.0
|
6
|
8
|
0
|
0
|
15
|
1245
|
|
|