Шифр
|
Назва дисципліни
|
Кредити ECTS
|
Семестр - 9 Кількість тижнів - 15
|
Годин на семестр
|
Годин на тиждень
|
Лекції
|
Практ. зан.
|
Семін. зан.
|
Лабор. зан.
|
Форма контролю
|
Індивідуальна робота
|
Самостійна робота
|
Кафедра, яка забезпечує читання дисципліни
|
Примітка
|
к-сть год. на сем. за планом
|
Потік(к-сть чоловік, спеціальність)
|
к-сть груп
|
к-сть год. на семестр
|
к-сть груп
|
к-сть год. на семестр
|
к-сть груп
|
к-сть год. на семестр
|
іспит
|
залік
|
контр.роб.
|
курс.роб.
|
|
Педагогіка та психологія вищої школи
|
3.0
|
90
|
2
|
30
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
|
60
|
всі зан.:кафедра педагогіки та методики початкової освіти
|
|
|
Теорія функцій багатьох змінних
|
6.0
|
180
|
3
|
30
|
|
|
15
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
5
|
130
|
всі зан.:кафедра математичного аналізу
|
|
|
Основи інклюзивної педагогіки/Соціальна педагогіка
|
3.0
|
90
|
2
|
30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
60
|
всі зан.:кафедра педагогіки та соціальної роботи
|
|
|
Технологія викладання математики у закладах освіти / Спецкурс
|
6.0
|
180
|
3
|
30
|
|
|
15
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
5
|
130
|
всі зан.:кафедра алгебри та інформатики
|
|
|
Загальні параболічні крайові задачі / Диференціальні моделі соціальних та природничих процесів
|
5.0
|
150
|
3
|
30
|
|
|
15
|
|
|
|
|
|
9
|
|
|
5
|
100
|
всі зан.:кафедра диференціальних рівнянь
|
|
|
Зображення геометричних фігур у просторі / Методи теорії самоспряжених операторів та їх застосування
|
5.0
|
150
|
3
|
30
|
|
|
15
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
5
|
100
|
всі зан.:кафедра алгебри та інформатики
|
|
|
Дипломна робота
|
2.0
|
60
|
0.0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60
|
|
|
|
Всього по 9 семестру
|
30.0
|
900.0
|
16.0
|
180.0
|
|
0
|
60.0
|
0
|
0.0
|
0
|
0.0
|
4
|
2
|
0
|
0
|
|
640
|
|
|
Шифр
|
Назва дисципліни
|
Кредити ECTS
|
Семестр - 10 Кількість тижнів - 15
|
Годин на семестр
|
Годин на тиждень
|
Лекції
|
Практ. зан.
|
Семін. зан.
|
Лабор. зан.
|
Форма контролю
|
Індивідуальна робота
|
Самостійна робота
|
Кафедра, яка забезпечує читання дисципліни
|
Примітка
|
к-сть год. на сем. за планом
|
Потік(к-сть чоловік, спеціальність)
|
к-сть груп
|
к-сть год. на семестр
|
к-сть груп
|
к-сть год. на семестр
|
к-сть груп
|
к-сть год. на семестр
|
іспит
|
залік
|
контр.роб.
|
курс.роб.
|
|
Вибрані питання теорії операторів у просторах аналітичних функцій
|
4.0
|
120
|
2
|
15
|
|
|
15
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
15
|
75
|
всі зан.:кафедра математичного аналізу
|
|
|
Методика викладання математики у закладах вищої освіти
|
5.0
|
150
|
4
|
30
|
|
|
30
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
|
90
|
всі зан.:кафедра математичного аналізу
|
|
|
Класифікація методів розв\\'язування олімпіадних задач з математики / ППЗН
|
4.0
|
120
|
3
|
30
|
|
|
15
|
|
|
|
|
|
10
|
|
|
5
|
70
|
лекції:кафедра алгебри та інформатики, кафедра математичного аналізу
|
|
|
Чисельні методи розв\\'язування крайових задач для рівнянь математичної фізики/Спецкурс
|
3.0
|
90
|
2
|
15
|
|
|
15
|
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
60
|
всі зан.:кафедра диференціальних рівнянь
|
|
|
Інформаційно-комунікаційні технології / Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
|
3.0
|
90
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
30
|
|
10
|
|
|
|
60
|
всі зан.:кафедра диференціальних рівнянь
|
|
|
Науковий семінар
|
3.0
|
90
|
2
|
10
|
|
|
10
|
|
10
|
|
|
|
10
|
|
|
|
60
|
лекції:кафедра алгебри та інформатики, сем.:кафедра диференціальних рівнянь, пр.:кафедра математичного аналізу
|
|
|
Дипломна робота
|
3.0
|
90
|
0.0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90
|
|
|
|
Теорія наближень
|
5.0
|
150
|
3
|
30
|
|
|
15
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
5
|
100
|
всі зан.:кафедра математичного аналізу
|
|
|
Всього по 10 семестру
|
30.0
|
900.0
|
18.0
|
130.0
|
|
0
|
100.0
|
0
|
10.0
|
0
|
30.0
|
3
|
4
|
0
|
0
|
|
605
|
|
|
|
Всього за рік
|
60.0
|
1800.0
|
34.0
|
310.0
|
|
0
|
160.0
|
0
|
|
0
|
30.0
|
7
|
6
|
0
|
0
|
45
|
1245
|
|
|